Blogurile mele

Ascultă Radio Poema

joi, 14 decembrie 2017

Detașare



A venit iarna!
Ce surpriză, nu? Adică voi nu știați că la 20 de grade căt arată termometrul poate fi iarnă? Doar în calendar. Că ea poate să apară și vara. În suflet. Cât de folosită este imaginea asta pentru a descrie tristețea. Dar de ce să fim triști? Oare merită să ne pierdem timpul, și așa puțin, cu tristețea și melancoliile siropoase din care se scurge ca o rășină, vâscoasă, greoaie, lacrima?
Am să aștept primii fulgi și am să strig atunci: a venit vara! Și o să dansez printre ei, am să le simt parfumul și atingerile delicate pe față. pentru ca fulgii aceia vor fi flori, iar în vara mea plouă cu secunde colorate, apoi apare curcubeul, norii se ascund sub fusta amintirii și un soare năzdrăvan ciupește copacii de frunze, își afundă palmele în plete grâului, apoi cu degetele desenează pe ape cercuri de lumină. Nu am să văd copacii goi, nici cerul cenușiu, nici zloata care mă ține cu ghearele de încălțămintea udă ...Gata, mi-a venit rândul să plătesc factura la curent. Bye, bye!

Adina V. 

14.12.017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru popas.