Blogurile mele

Ascultă Radio Poema

duminică, 14 iunie 2020

Adina V. - Resorturi


Moonwalk Art Print by Catrin Welz-Stein


Cândva, eram un cumul de nemulțumiri, de așteptări, neliniște, teamă. Stări alternante care mă dezechilibrau. Atătea principii impuse de alții decideau în locul meu. Căutam echilibrul într-un mediu interior ezitant. Așa cum ai păși pe o platformă care se balansează. Și nu bate vântul, nu o mișcă nimeni, ci resorturile de susținere nu sunt stabile.
Acum, mi-am înțeles greșeala. Am făcut pace cu mine și în mine.
Totul a devenit clar, chiar și această imponderabilitate care nu are nevoie de niciun echilibru.

adina v.

15.05.2020

2 comentarii:

  1. Totul este in inima noastra...cam dificil de purtat dar asa de usor cand intelegem ca fiecare ne ...purtam crucea.

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru popas.