Blogurile mele

Ascultă Radio Poema

marți, 17 aprilie 2018

Adina V. - Blok



   Ieri am dat blok contului bancar, oricum era afectat de penuria lumii a treia.
Un functionar zelos a vrut să mă repună pe linia de plutire și a trimis niste kilobiți pe alt cont la purtător, devalorizat și acesta de tehnica învechită. Telefonul a scâncit anunțând dezastrul: "Din motive de securitate v-a fost blocat contul. Dacă nu vă prezentați în 30 de minute la sediu, contul va fi șters."
   Am luat de mână cireșul înflorit și am zburat până la cer ca să-mi răcoresc fruntea în nori. Apoi, am coborât cu picioarele pe pământ și m-am îndreptat spre sediul albinelor. Regina mama se lăfăia la un birou plasat la etaj, nefăcând. ca de obicei, nimic. M-a întâmpinat, însă, un bondar zumzăind nervos cerând insistent documentul de proveniență. Am extras cu vârful degetelor plasticul doveditor și i l-am înfipt în ochi. Zumzetul s-a întețit și au apărut și alți bondărei curioși. Le-am arătat buzunarele în care adusesem niște vânt primăvăratic. Nu erau deloc mieroși, din contră, s-au revoltat pe loc și au scos acele la înaintare repunându-mă în drepturi și dându-mi accesul la fagurele personal pe care urmează să-l umplu treptat, după care m-au expulzat din stup.
   I-am zumzăit și eu de afară, mărunțind din buze, apoi am șters-o. Adresa de mail.
   Telefonul l-am abandonat lângă automatul de supt carduri pentru că, în mod eronat, vibra crescendo a cer înnorat, gheață la mal, deși sub cireș se configurau niste poame.

Adina V.

17.04.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru popas.